събота, 7 ноември 2015 г.

Любов, Богатство или Успех!



Богатство, Любов и Успех, какво би избрал човек, в общество завладяно от меркантилната зависимост, от нуждата да покажеш материално преимущество, баровски вид - което ще рече "яка" кола, голяма къща, млада жена, стилни дрехи, и редица други материални привилегии. Всеки търси  богатство - едни с къртовски труд  на хиляди километри далеч от родината, други със съмнителни противозаконни действия, а трети с търкане на билетчета пред най - близката "Лафка" с надежда точно те да спечелят заветните един милион лева за да си "оправят" живота. Но не от това има нужда човек, парите и успеха са част от нещо друго, нещо което луксозния живот няма да ни даде, нито успеха! Колкото и клищирано да звучи Любовта движи света дори и този изпълнен със зависимости и "платени" души,  и колкото по скоро хората разберат това, толкова по щастливи ще са те! Ето и  една страхотна притча доказваща, че Любовта движи света, и това  няма да се промени!


Веднъж една жена, като излизала от дома си, видяла трима старци с дълги бели бради, които седели пред входа на къщата. Тя не ги познавала, но им рекла:
– Не Ви познавам, но изглеждате много гладни. Заповядайте у дома и ще ви сервирам нещо за ядене.
– А децата в къщи ли са? – попитали я старците.
– Не, излязоха – отвърнала им жената.
– Тогава ние не искаме да влезем – бил отговорът.
След обяд децата се върнали от училище и майка им разказала за случката с тримата старци. Децата й казали:
– Иди им кажи, че сме се върнали, и ги покани у нас.
Жената излязла и поканила тримата старци в дома си. Тогава единият отговорил:
– Ние няма как да влезем заедно.
А другият старец пояснил:
– Неговото име е Богатство – и посочил единия от другарите си. После, като посочил другия, добавил:
– А този мой приятел се казва Успех. Мен пък наричат Любов.
После допълнил:
Върни се вкъщи и решете със семейството си кой от нас искате да дойде във Вашия дом. Жената се прибрала и разказала на семейството думите на старците.
– Колко интересно! – възкликнали децата.
– Е, понеже ни се отдава възможност, нека да поканим Богатството – казало едното дете.
Майката обаче не била съгласна:
– А защо да не поканим Успеха? Баща ви има голяма нужда от него за бизнеса си. Тогава най-малкото момиченце, което още смучело палеца на ръчичката си, на свой ред извикало:
– Искам Любов, искам Любов…
Майката не могла да не изпълни желанието на най-малката си дъщеря и излязла и поканила Любовта. Любовта се надигнала и се запътила да влезе в къщата. Тогава и Богатството и Успехът също станали и го последвали. Озадачена, жената попитала Любовта:
– Аз поканих само теб, защо идват и Богатството и Успехът.
Отговорът бил простичък:
– Ако беше поканила Богатството или Успеха, другите двама от нас щяха да останат отвън, но понеже ти покани Любовта, знай, че там, където има Любов, там са и Богатството и Успехът. 


Източник на притчата: http://www.economy.bg

1 коментар:

  1. Историята на истинския живот на Пат Нелсън.

    Казвам се Пат Нелсън, живея в Полша. Искам да споделя моята истинска житейска история тук, за да се присъедините към мен, благодаря на великия човек, който донесе щастие в живота ми, съпругът ми ме остави преди 9 години. по цял свят, за да го върне, аз бях излъгана много пъти от фалшиви хора, миналия месец видях реклама онлайн от една дама от Германия, споделяща името на д-р Огунделе, тя каза, че е велик заклинател, който връща загубена любов и възстановяване на връзката, както и решение на всеки проблем, бързо се свързах с него, за да ми помогне, д-р Огундели ми каза, че ще върне съпруга ми, който ме напусна преди 9 години само за 24 часа. го чакаше да го види, след като работата му се върна само за 24 часа, както каза, казах му, че ще споделя името му в интернет и дори на радиостанцията, затова споделям името му за хора, които нужда от помощ, за да се свържете с него, ако имате някакъв вид въпроси на връзката, свържете се с това Уверявам ви, че д-р Огунделе ще донесе решение и щастие на връзките ви, защото той ми направи само за 24 часа. Тук са неговите данни за контакт с тези, които искат да се свържат с него. Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com WhatsApp и Viber Чат: +27638836445. Всеки, който иска да се свърже с него или му благодари за помощта ми, трябва да използва информацията за контакт, която съм предоставил тук, този човек е реален и мощен.

    ОтговорИзтриване

Няма Бог!

  Един човек влязъл в бръснарницата както обикновено правел, за да го избръснат и подстрижат. Заприказвал се с бръснаря, който го обслужвал...