вторник, 29 септември 2015 г.

Провала, или последната стъпка преди успеха!

  
  Всички ние искаме да сме успешни да бъдем винаги на върха и колкото се може по – добри. Да си амбициозен не е лошо, даже е първостепенно качество което всеки човек трябва да притежава ако желае да успее, днес хората са заслепени от мисълта за успех и се плашат ужасно много от провалите. Те обаче са нещо съвсем нормално в живота, без провал няма успех. Ог Мадино е казал „“Провалът никога няма да ви достигне, ако решимостта ви да успеете е достатъчно силна.”, Не гледайте  на провала като неуспех, погледнете на него като безценен опит които успеха няма как да ви даде. По такъв начин разсъждават известните и вдъхновяващи личности, запознайте се с някои от съветите които са ни завещали някои от тях!
   „Успехът е способността да се движиш от един провал към друг, без да губиш ентусиазъм.” – Уинстън Чърчил
„Не съдете за мен по успехите ми, а по това колко пъти станах, след като бях повален.” – Нелсън Мандела
„Провалът е наш учител, а не гробар. Той е забавяне, не загуба, той е отклонение, не задънена улица.” – Уилям Уорд
„Повечето велики хора са постигнали най-големите си успехи само стъпка след най-големите си провали.” – Наполеон Хил
 „Не съм се провалил. Просто открих 10 000 начина, по които не става.” – Томас Едисън
 „Няма нищо лошо да празнуваш успехите, но по-важно е да се учиш от грешките.” – Бил Гейтс
„Това, че не си успял в нещо, не значи, че няма да успяваш във всичко. Продължавай да опитваш, дръж се и винаги, винаги, винаги вярвай в себе си. Иначе кой би го правил?” – Мерилин Монро
„Не е възможно да не се провалиш в нещо. Освен ако не живееш толкова предпазливо, че сякаш изобщо не си живял – а в този случай си провален по подразбиране.” – Джоан Роулинг
„Провалът не е важен. Изисква се кураж да се покажеш като глупак.” – Чарли Чаплин
„Само тези, които имат смелостта да се провалят изцяло, успяват изцяло.” – Робърт Кенеди
„Провалът не е да паднеш, а да откажеш да се изправиш.” – китайска поговорка
 „Добрите хора са такива, защото са помъдрели чрез провалите. Знаете ли, от успехите не се добива много мъдрост.” – Уилям Сароян
 „Не е престъпление да се провалиш, а да имаш ниски цели. Във великите опити е славен дори неуспехът.” – Брус Ли
 „Провалът е нещо добро. Стига да не се превръща в навик.” – Майкъл Ейснер, изпълнителен директор на Disney
PS: На предишно мое работно място си бях извадил тези мотивиращи съвети, които бях залепил на шкафчето си - помогнаха ми много! Изградиха у мен характер на победител и ме превърнаха в амбициозен  и упорит човек.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Няма Бог!

  Един човек влязъл в бръснарницата както обикновено правел, за да го избръснат и подстрижат. Заприказвал се с бръснаря, който го обслужвал...